Dostatečné zviditelnění je zásadní pro každou firmu na trhu
Vlastně platí, že reklama prodává. Jistě, pouze na reklamě své obchody nepostavíte, ale může vám významně pomoci – a to jak v situaci, kdy je vaše nabídka od konkurence prakticky k nerozeznání, a ani vaše služby se vzájemně příliš neliší.
Příkladem již zmíněné nabídky mohou být například taxi služby, čili služby, které mnoho lidí pravidelně využívá. Jenže takové služby se jedna od druhé navzájem příliš neliší. Zkrátka jde o to, že vás někdo sveze autem na potřebné místo za rozumnou cenu, to je základ. A i když nabízíte něco navíc, třeba vyšší cestovní komfort, mnoho zákazníků si toho dost možná nevšimne.
Jak se tedy odlišit od konkurence v případě, kdy je opravdu veliká, a získat konkurenční výhodu není snadné? Zkuste to skrze zlatá čísla!
Zlatá čísla jsou taková telefonní čísla, která jsou něčím specifická, jsou výjimečná, a především jsou snadno zapamatovatelná. Třeba proto, že se v takovém telefonním kontaktu opakují anebo střídají číslice nějakým typickým, na první pohled snadno zapamatovatelným způsobem. Zkrátka je od těch obyčejných na první pohled poznáte.
A právě to se může stát naprosto zásadní konkurenční výhodou, která vás přivede k úspěchu a jasně vás mezi ostatními nabídkami zviditelní!
Hádejte, na jaké telefonní číslo budou zákazníci volat, když mají na výběr mnoho taxi služeb, a je jim prakticky jedno, kterou si zvolí? Jistě, že zavolají na takový telefon, který si zapamatují! Nikomu se nechce složitě přemýšlet nad tím, koho bude kontaktovat v situaci, kdy nejvíce ze všeho někam spěchá. Prioritou takového zákazníka je v co nejkratším čase překonat určitou vzdálenost. A to mu snadno zapamatovatelný telefon hravě umožní, protože nebudete muset nic hledat, jen vytočí známou kombinaci.
Jak je vidět, k úspěchu mnohdy stačí málo – třeba jen snadno zapamatovatelná číselná kombinace, kterou chytře zviditelníte, aby se ji lidé rychle naučili zpaměti.